Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lipca 2012

Witam troszkę mnie tu nie było ze względów zdrowotnych, ostatni tydzień byłam bardzo osłabiona i jeszcze te upały, nie miałam apetytu i nic mi się nie chciało. Na szczęście wróciłam do życia:) 14stego wyjeżdżam na kilka dni z mężem do Zakopanego;) pewnie to będzie nasz ostatni wyjazd przed bardzo długi czas:(.

A dziś przedstawiam Wam paczuszkę, którą przysłała mi firma Mustela, próbki przyszły w niebieskiej kosmetyczce, w której znajduję się mleczko nawilżające do ciała 
Hydra bebe- przeznaczone do pielęgnacji ciała, próbka kremu przeciw rozstępom (jestem w 19stym tygodniu i odpukać nic się nie pojawiło, w poprzedniej ciąży tylko na piersiach były) oraz krem nawilżający do twarzy Hydra bebe. Kosmetyki nie zawierają parabenów, są stworzone z naturalnych składników aktywnych. Można je stosować od pierwszych dni życia, hipoalergiczne mają zmniejszać ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Kosmetyki dostępne wyłącznie w aptekach.



 
 Ja swoje próbki dostałam po zarejestrowaniu się na ich stronie www.mustela.pl i przystąpieniu do Klubu Mustela, później trzeba do nich wysłać e maila, że przystąpiliście do Klubu i chcecie otrzymać zestaw próbek dla siebie i dziecka, podać dokładny adres a próbki będą Wasze. 
Pozdrawiam :) 

1 komentarz: