Obserwatorzy

wtorek, 10 lipca 2012

Maybelline Affinitone- podkład

Podkład mieści się w standardowej tubce stawianej na nakrętce, jej pojemność to 30 ml. Zakupiłam  go jakieś 2 mc temu. Nie mam jakiś  specjalnych problemów z cerą, rzadko kiedy wyskoczy mi "nie proszony" gość, dlatego nie katuje mojej skóry podkładami super kryjącymi i ten do takich nie należy. Jest na prawdę lekki nie czuję go na twarzy, nie robi efektu "maski", konsystencja trochę zbyt lejąca, ja aplikuję go od razu na pędzel do podkładu i nim rozprowadzam produkt bezpośrednio na buzię. Ponoć ma tendencję do pokazywania suchych skórek, ja tego nie zauważyłam przy nim, ale każda cera jest inna. Mimo mieszanej skóry nie szukam specjalnie matujących kosmetyków.
Podkład spełnia moje oczekiwania
- jest lekki,
- nadaje naturalny wygląd skórze,
- kryje tez dość dobrze,
-nie ciemnieje na twarzy
 Polecam osobom które nie mają jakichś strasznych problemów ze skórą, które chcą efekt jednolitej naturalnej cery.
Używałyście go? Jak się sprawdzał u Was?

Miłego południa;)




4 komentarze:

  1. NIESTETY NIE JEST TO PODKLAD DLA MNIE :(,MUSZE MIEC COS BARDZIEJ KRYJACEGO

    OdpowiedzUsuń
  2. użyłam raz ten podkład i niestety zawiodłam się na nim.
    dzięki za odwiedziny, również obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, to zdróweczka dla Ciebie i dzidziusia. :)
    ja tą dziewczynę też pamiętam jeszcze z takim maciupim brzusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego podkładu, u mnie się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń