Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

Dziś chciała bym Wam napisać o kosmetykach, które Wam polecam, są to 3 świetne kremy przeznaczone zarówno dla dzieci jak i dorosłych z problemami suchej lub przesuszonej skóry przez różne czynniki.
Nie dostałam nigdy od nich żadnych próbek, więc to nie jest żadna promocja czy reklama. O serii kosmetyków dowiedziałam się 2 lata temu i od tego momentu bardzo często goszczą w mojej łazience. Idealne dla mojego dziecka, dla mnie a nawet mężula! Tak dla niego też. Zwłaszcza kremik z d-pantenolem, który mojemu Ł. uratował nie raz twarz z okropnych podrażnień po goleniu. A i też zacznę od niego.

1).

Lekki krem z 5% d-pantenolu 

  Jest nie zwykle delikatny i leciutki, doskonale nawilża i koi podrażnioną skórę. Spaniale łagodzi podrażnienia i wspomaga jej regenerację, dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na twarzy. Jest to zdecydowanie ulubieniec mojego męża jeśli chodzi o kremy, żele po goleniu u mnie również się sprawdził i nie raz załagodził buzię, gdy któryś krem okazał się nie dla mnie. Krem może być stosowany u niemowląt, małych dzieci.

Do codziennej pielęgnacji skóry podatnej na podrażnienia i przesuszenie
  • głęboko nawilża
  • przynosi ulgę i ukojenie
  • uelastycznia

2).

Krem ochronny z witaminą A 

 Lżejsza alternatywa dla tradycyjnej maści z witaminą A dla osób, które nie lubią tłustych maści. Krem jest delikatny tj. jego poprzednik opisany wyżej. Koi i uelastycznia suchą, wrażliwą skórę, idealny kremik na codzień

  • poprawia stan warstwy rogowej skóry i wygładza ją
  • przyśpieszają regenerację naskórka
  • nawilża i uelastycznia 
3).

Krem ochronny półtłusty z witaminami A + E

Do codziennej pielęgnacji skóry wyjątkowo szorstkiej, lub wystawionej na działanie wiatru i chłodu
  • Idealnie natłuszcza i nawilża.
  • Chroni przed wiatrem i chłodem.
  • Przeciwdziała rogowaceniu skóry
Spaniały na zimę często go stosujemy z córcią podczas okresu jesienno-zimowego, gdy potrzebujemy ochrony przed środowiskami zewnętrznymi tj. jak silny wiatr czy mróz. Można smarować nim także ręce i stopy na noc, ponieważ ładnie natłuszcza.

Znacie może te kremiki? Stosowała któraś? Jak nie to szczerze
 POLECAM wszystkie 3 kremiki. Może ktoś znajdzie coś dla siebie.
 Pozdrawiam miłego popołudnia :*





3 komentarze:

  1. WITAJ KOCHANA,POWIEKA LEPIEJ,ALE ZESZLO NA POLICZKI TO ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY,W PONIEDZIALEK IDE DO ALERGOLOGA,BARDZO PODOBA MI SIE TWOJ POST,WIELE PRZYDATNYCH INFORMACJI,BRAKUJE MI TYLKO CEN :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremiki kosztują koło 10 złotych jeden, nabędziesz je w aptece. Naprawdę polecam mi nie raz uratowały buźkę.

      Usuń
  2. Nigdy o nich nie słyszałam a wydają się być bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń