Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

Dziś przyszły do mnie 4 paczuszki a w nich:
-zapaszki Pachnąca Szafa ze strony: klik.
-3 pary rajstop dla kobiet w ciąży od firmy Lidia

-Balsam firmy Palmer's. który wygrałam w konkursie/akcji Nestle i babyonline.pl gdzie trzeba było odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego ważna jest profilaktyka?", tydzień temu dostałam e-maila o wygranej, dziś paczka przyszła:)
                                        
-Kolejny balsam wygrany u Roksi, której bardzo dziękuję za nagrodę:)

Jestem bardzo zadowolona:) z paczuszek.

Pozdrawiam serdecznie


7 komentarzy:

  1. Świetne przesyłki! Ja na Lidę też czekam :)
    A co do kremu na rozstępy- Widziałam w paru sklepach internetowych w cenie 16-20zł;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O sporo tego:)
    Bardzo się ciesze, że nagroda już dotarła i mam nadzieje, że będzie Ci służyć.
    A i zazdroszczę tej pierwsze paczki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pięknie pachną to trzeba przyznać, muszę zakupić sobie kominek zapachowy.

      Usuń
  3. Dziękuję:) z miłą chęcią będę zaglądać do Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. SAME CUDENKA,JAK SIE CZUJESZ KOCHANA ? DZIEWCZYNKI DAJA CI POPALIĆ :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHANIE U MOJEJ NIKI WYKRYTO PACIORKOWCA W GARDLE ,MIALA 2 RAZY USUWANE MIGDALKI,NIE MA CO MARTWIC SIE NA ZAPAS :),CO DO SZAMPONU TO KUPILAM GO KIEDYS W PROMOCJI ZA 8,49 ZA 400ML,MYSLE ,ZE SPRAWDZI SIE DO WLOSOW MIESZANYCH,NAPRAWDE WARTO PRZETESTOWAC

    OdpowiedzUsuń