Obserwatorzy

środa, 22 maja 2013

Jakiś czas temu w ramach współpracy dzięki Pani Agnieszce z PAT&RUB by Kinga Rusin otrzymałam ekologiczne kosmetyki z serii SWEET dla moich dziewczynek. Pięknie zapakowane w ekologiczny lniany woreczek:


A we woreczku znajdował się krem do pielęgnacji twarzy oraz kosmetyk 2w1 szampon i płyn do kąpieli:
Nadal testujemy, także za jakiś czas recenzja będzie na ten temat.

Moja mała Emilia dostała prezent od Polskiej firmy Dyduś, która produkuje akcesoria dla niemowląt. A w niej silikonowa butla (niestety się nie przydała, bo nie było mi dane karmić piersią, ale wkład wraz ze smoczkiem i  uchwyt pasuje do zakupionej wcześniej butli), śliczny różowo-fioletowy smoczek i oryginalnie wyglądający gryzaczek torebusia.

Całkiem przez przypadek dowiedziałam się o tej firmie jakiś miesiąc temu, będąc na zakupach w Pepco zauważyłam fajne duże butle z uchwytami do podawania mleka, którą od razu kupiłam małej. Cena też atrakcyjna, bo kosztowała nie całe 13 złotych. Emi jest z niej zadowolona, ma za co złapać i z chęcią pije mleczko sama:
Pozdrawiamy :)


8 komentarzy:

  1. gratki współpracy , a dzidzia jaka już duża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Emilka 5 mc skończyła 5 maja :)
      Pozdrawiamy

      Usuń
  2. słyszałam kiedyś o tych kosmetykach, wgl jak świetnie zapakowane;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również spodobało jak je ładnie zapakowali:), do tego puki co kosmetyki sprawują się bardzo dobrze na dziewczynkach. Pozdrawiamy

      Usuń
  3. TY SZCZESCIARO,TAKIE FAJNE RZECZY DOSTAŁAS :) EMI DOPIERO CO W BRZUSZKU BYLA , A TERAZ TAKA DUZA,SLICZNA PANIENKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Pamiętam jak mnie kopała, a teraz ma 5 i pół mc, czas szybko leci, za szybko hehe. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń