Obserwatorzy

środa, 20 marca 2013

Akcja REGENERACJA-  powoli wracam
Minęło 3 i pół mc jak Emilka jest z nami, w ciąży cieszyłam się pięknymi, gęstymi i lśniącymi włosami.
Niestety jak to często bywa po porodzie pod wpływem obniżających się hormonów i braku witamin tracimy włosy w zastraszającym tępię. Tak więc, stało w moim przypadku już mc po porodzie moje włosy "sypały" się wszędzie, gubię je garściami. Zdecydowałam, że je obetnę i tak też zrobiłam ok 8 cm ubyło, mam włosy do ramion (tym się nie martwię, bo na szczęście rosną mi bardzo szybko).

Sięgnęłam po sprawdzony już prze ze mnie sposób- SKRZYPOVITA.

SKRZYPOVITA 1 X DZIENNIE to preparat będący bogatą kompozycją ziół, witamin, minerałów oraz L-metioniny, czyli wszystkich substancji istotnych dla utrzymania dobrej kondycji i wyglądu włosów, skóry oraz paznokci.
Teraz wystarczy tylko 1 tabletka powlekana dziennie, aby zachować piękny i zdrowy wygląd.

Tym razem przy zakupie jest drewniana szczotka do włosów, poręczna i  świetna do rozczesywania , nie szarpie  i nie rwie moich i tak bardzo osłabionych włosów.  Skrzyp polecam osobą borykającym się z osłabionymi włosami czy po porodzie jak ja czy sezonowym. Mnie pomaga na włosy i na paznokcie, nie wiem jak na cerę bo z nią nie mam problemów. Także polecam.
  Stosowała, któraś z Was? I jakie efekty? Pozdrawiam ciepło
Niki

3 komentarze:

  1. Skrzypowity chyba nie stosowałam, ale chyba można polecić ogólnie produkty ze skrzypem polnym, czyli bogate w krzem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś brałam te tabletki, ale efekty słabe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też niedawno rozpoczęłam taką kurację, tyle, że ze skrzypem szwedzkim :)

    OdpowiedzUsuń