Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2012

Firma Tenex wysłała ostatnio do mnie paczuszkę, a w niej:
- szampon do włosów marki  Hegron Cosmetics do codziennego mycia włosów, całkiem ładnie pachnie, delikatnie i świeżo, wczoraj wieczorem zrobiłam próbę, rano włosy były podniesione, błyszczące i mięciutkie w dotyku zobaczymy jak dalej będzie.

-krem do ciała Uiercreme, również pierwsza próba za sobą, puki co zaobserwowałam, że bardzo dobrze nawilża, pachnie bardzo delikatnie, konsystencja dość gęsta i bardzo kremowa i bardzo mi odpowiada. 

 i parę próbek kremu Gerovital

Jestem w trakcie testów, więc za jakiś czas napiszę coś więcej.
Firmie Tenex dziękuję za nawiązanie współpracy. 
Pozdrawiam



3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jak będzie Ci się sprawował ten krem, bo ja mam wersję różaną i jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem do ciała, średnio wg mnie pachnie, ale dobrze nawilża i to jego zaleta na plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon akurat dostałam taki sam, a do niego odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń