Obserwatorzy

wtorek, 9 października 2012

Witam:)
Właśnie odwiedziłam jeden z moich ulubionych portali dla rodziców baby-shower i mnie aż zmroziło.... wykryto groźne bakterie w znanych rossmanowskich kosmetykach dla dzieci wywołujące biegunki, problemy z brzuszkiem, wszelkie podrażnienia a nawet SEPSE, tak moi kochani SEPSE.
Link do artykułu podaje tu: klik.
Marka Babydream jest mi bardzo dobrze znana, gdy moja pierwsza córcia skończyła6-8 mc kupowaliśmy całą serie kosmetyków i były po prostu świetne, gdy przestała być niemowlaczkiem przestaliśmy je używać. Właśnie ostatnio zastanawiałam się jaką linie kosmetyków wybrać i myślałam o Bebydream ale po przeczytaniu artykułu rezygnuje i martwię się czy czasem któreś z najmłodszych maluszków nie ucierpiało... A jestem bardzo przewrażliwiona jeśli chodzi o dzieci. Mniejmy nadzieję, że wiadomość doszła do rodziców i zaprzestali używania tych groźnych "specyfików".
Pozdrawiam i ściskam;*

2 komentarze:

  1. hej kochana :)mam nadzieje ze bedziesz czesciej pisac posty bym mogla poczytac o wszystkim co u Ciebie słychac. tydzien temu w rossmannie bylo ogloszenie przy kasach na temat tych kosmetykow.brzmi to wszystko przerazajaco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ciężko mi się zabrać ostatnio za pisanie:). Postaram się to nadrobić. Pozdrawiam

      Usuń