Obserwatorzy

wtorek, 16 października 2012


Witajcie właśnie nawiązałam współpracę z naszą Polską firmą Soraya, a ja uwielbiam nasze rodzime kosmetyki i nie uważam je za te tzw. "z niskiej pułki" czy za gorsze. Jak wiadomo każdy lubi co innego. Dostałam masę próbek kremów i testery bazy pod makijaż oraz kilka testerów podkładów. Próbki kremików porozdawałam, ponieważ większości z nich były od 30+ i 50+, a ja mam 24 lata:). Zatem czekają mnie testy.

Dziękuję firmie Soraya za wysłanie próbek do testów.
A wy lubicie tą firmę? Jakie kosmetyki polecacie?
Miłego dnia

7 komentarzy:

  1. Gratuluje nawiazania współpracy. Tak teraz sie zastanawiam i stwierdzialm, że chyba nie miałam jeszcze zadnego produktu tej firmy... Może dlatego, że kierują oni swoje produkty do innej grupy wiekowej niż moja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mają ponoć całkiem dobrą bazę pod makijaż i podkłady, przekonam się po testach. Pozdrawiam

      Usuń
  2. dziękuję bardzo :)

    miałam do czynienia z podkładem Soraya i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki miałaś podkład? i czy byłaś z niego zadowolona? Pozdrawiam

      Usuń
  3. gratuluję współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O SWIETNA WSPOLPRACA,SLYSZALAM DUZO POZYTYWNYCH OPINII NA TEMAT BAZY

    OdpowiedzUsuń
  5. Super współpraca :)

    OdpowiedzUsuń